joi, noiembrie 19

part 4.



se simti rusinata, si simtea cum i se aprind usor obrajii. Se simtea copil, chiar daca ea de mult nu mai recunostea faptul ca inca e.

- Te iubesc.

usor, isi trecu mainile prin parul ei si o saruta.

- De ce nu ai mai dat niciun semn atata timp?
- Nu m-am simtit tocmai bine, si am preferat sa nu stie nimeni nimic.
- !! Trebuia sa imi fi spus, as fi avut eu grija de tine..
- Acum sunt bine. :)
- Da, acum.. dar inainte nu erai.. Iar eu ma gandeam la tot felul de lucruri..

" Cum ar fi faptul ca nu iti mai pasa.. si cat de copilaresc gandesc. Am impresia ca totul se invarte doar in jurul meu, si ca tot ce se intampla e impotriva mea si ca.. "

- Ce fel de lucruri?
- Ah, nu mai conteaza.. Ma bucur ca esti bine.
- Iti multumesc.

" Si e atat de scump si l-as pupa incontinuu. Si il ador, si il iubesc.. si il ador, si il iubesc.. si il iubesc, si il iubesc.. si il iub.. [...] "

- Saruta-ma.

" Cat de frumoasa e.. Ma intreb oare ce ascunde in spatele acestui chip atat de tandru.. Oare ce gandeste ea acum? Oare ma vrea la fel de mult cum o vreau si eu? Oare ma iubeste? ..sau pur si simplu sunt un capriciu, pentru o fata obisnuita sa i se dea absolut tot ce isi doreste, fara sa se repete.. (?) "

si erau pierduti intr-un sarut lung, timp in care niciunul nu mai avea ganduri, ci doar se lasau purtati de val..

- Draga mea?
- Da?
- Sunt al tau.

Un comentariu:

  1. Nu pot sa nu ma pierd si eu cand citesc ce scrii.
    Doamne nu-mi vine sa cred.
    Mai e putin Andraaaaaaaaaa :((((
    imi vine sa plaaaaang
    >:D<
    te iubb tuuuuuuu
    si te voi vedea <3
    maaaaaaaaineeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere