sâmbătă, decembrie 12

scrisoare pentru moshu'


Iti scriu, Mosule, cu ajutorul lu’ mami, pentru ca eu sunt inca prea mica sa stiu sa scriu, am doar 4 ani si 10 luni. Dar mami mai are un bebe in burtica ce se pare ca va fi tot fetita. Mama zice ca nu conteaza ce va fi, atat timp cat e un copil sanatos. Eu as vrea un fratior, pe care sa il cheme George si o fratioara, pe care sa o cheme Georgiana. Am fost si cu mami si tati la biserica, sa ne rugam sa ne dea Doamne-Doamne ce vreau eu. Mama a zis ca doar el poate hotari ce va fi in burtica. Mami si cu tati cheltuie foarte mult cu mine, ei spun ca fac o investitie. Ma duc si la dansuri si la germana si la inot, am fost si la FasTracKids (acolo m-as duce toata ziua). Acum nu mai merg, ca e prea mult timp ocupat si sunt prea multi bani de dat. Si stiu ca mami si tati ar vrea sa faca la fel si cu bebe, asa ca m-am gandit ca poate ii ajut daca iti scriu, tie, Mosule, sa ne aduci macar ceva pentru bebe. Pentru mine nu te rog nimic. Sunt sigura ca imi vei aduce ceva la serbare.

Multumesc!

Cu drag, Denisa-Andreea Filip ( 4ani 10 luni, Timisoara)

P.S: Cred ca mai bine vorbesti cu mami, daca te hotarasti sa ne trimiti cadoul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu